A beton ivóvíz tartályok témájú cikkmarketing lényegének megragadása ezekkel a taktikákkal
Vannak, akik négy évig járnak az egyetemre az MBA megszerzéséhez, és még mindig nem találnak munkát a mai gazdaságban. Megtanulták, hogyan kell kezelni egy vállalkozást és hogyan kell működni a piacon, de a lehetőségek kicsiek. Szerencsére az internetes üzlet még mindig sikeres. És függetlenül attól, hogy rendelkezik-e MBA-val vagy csak hobbira van szüksége, a beton ivóvíz tartályok témájú cikkmarketing segítségével sikeres lehet, és ez a cikk megmutatja, hogyan.
Használja a közösségi média megosztási gombjait, mint például a “Közzététel a Facebookon” és a “Küldje el ezt a tweetelést” azon a webhelyen, ahol cikkeit közzéteszi. Ha a cikk témája rezonál valakivel, akkor megoszthatja azt barátaival, és további értékesítést eredményezhet. Ne használja azonban maga a gombokat, mivel egy “függetlenül népszerű” cikket kevésbé valószínű, hogy spamként fog fel.
Linkek hozzáadása a többi cikkéhez, amelyek hasznosak és kapcsolódóak, hatalmas előnyt jelenthet a cikkmarketing szempontjából. A link-hátlapok hozzáadásának előnye, hogy segítséget nyújt Önnek a keresési rangsorban, és egyre több cikkéhez juttatja el az olvasókat.
Az írás jó módszer lehet jövedelemszerzésre a személyes pénzügyeik számára. Az internet használata olyan írók eladására, mint például útmutatók vagy novellák, megtérülést eredményezhet az alacsony vagy ingyenes induló költségekért. Időt takaríthat meg az iskolába vagy szórakozásból is, amit esetleg már írt.
Kutassa meg íróját. Ha kiszervezi az írását egy másik személynek, ellenőrizze őket következetesen. Biztosnak kell lennie abban, hogy írásuk egyedi és eredeti. Használjon keresőmotort, hogy megnézze a munkájuk egyes darabjait, mivel nem szeretné, hogy a nevét feltüntesse másolt vagy nem eredeti anyagban.
Tegye cikkeit relevánssá sok ember számára. A speciális tantárgyak érdekesek lehetnek egyesek számára, de a legtöbben nem olvassák el az első mondatot, ha nem ez érdekli őket vagy rajonganak érte. Gondoljon általánosításra, amikor a cikkeket írja.
Nézze meg a versenyt. Annak biztosítása érdekében, hogy egyre több olvasót szerezzen, kutasson azokra a blogokra és webhelyekre, amelyek hasonló cikkeket kínálnak az Önéhez. Tudja meg, mit csinálnak, és találja ki, hogyan lehetne ezt jobban csinálni. Ha olyan dolgot ad az olvasónak, amire sehol máshol nem képes, az biztos módja annak, hogy visszatérjen hozzád.
Amikor cikkmarketinggel foglalkozik, fontos, hogy az egész cikkében lézerszerű hangsúlyt fektessen a választott kulcsszavas karakterláncra. Ne ismételje meg újra és újra a karakterláncot – ez egy spam taktika -, de győződjön meg arról, hogy minden tartalma közvetlenül kapcsolódik a témához.
A helyzet az, hogy az üzleti életben gondolkodó emberek nagyobb eséllyel járnak sikerrel az üzleti életben. Csak így vannak a dolgok. De még azok is, akik korábban nem tudtak a cikkek marketingjéről és arról, hogy miként lehet kielégíteni a piaci rést, felhasználhatják a cikkben szereplő tippeket egy sikeres üzlet építéséhez.
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: