Hatékony videó marketing tanácsok, amelyeket tudnia kell

Hatékony videó marketing tanácsok, amelyeket tudnia kell

A videó marketing még mindig meglehetősen új, de gyorsan elterjedt a marketing nagyon népszerű formájává. Használja a következő cikket, hogy többet megtudjon az Ön előnyeire szolgáló videómarketingről.

A legtöbb online felhasználó hírhedtően rövid figyelmeztetéssel rendelkezik; azt akarják, hogy a figyelmeztetés ott üljön, várva, hogy megkapja azt, amit keres. Ha a videónak hosszabbnak kell lennie, akkor fontolja meg, hogy több kisebb videóra osztja azt, amelyet az emberek szegmensekenként nézhetnek meg.

A videomarketing intelligens módon biztosíthatja a kapcsolatot az ügyfelekkel.

A videó marketing felhasználható új termékek népszerűsítésére és használati oktatóprogramok biztosítására.

Ne felejtse el, hogy a videó tartalmának elkészítése csak a csata része. Hirdesse a videóidat. A videóinak hatékony népszerűsítésével növelheti az átkattintásokat, és összességében jobb eredményeket érhet el. Lehet, hogy a világ legnagyobb videóját készítette, de azt is biztosítania kell, hogy a megcélzott ügyfelek látják a tartalmat.

A csapat részeként végzett munka hasznos lehet a videotartalom készítéséhez. Nem kell feltétlenül bevonnia a videóidba kollégáit, családját vagy kedvenc szervezeteinek tagjait, a családtagok vagy más ismerősök jól alkalmazkodnak a feladathoz.

Számos Internet-felhasználó minden nap online kapcsolódik, és útmutatást keres a dolgok elvégzéséhez. Amikor látják, hogy tudja, miről beszél, többet fognak visszatérni.

Tartsa a YouTube-ot a videó marketing stratégiájának élvonalában. Itt kell elindítania az összes videó marketing kampányát. Videókat bárhol ingyen tárolhat. Ez a hálózat harmadik leglátogatottabb oldala is.

Ha egy videót szeretne reklámozni egy bizonyos terméket vagy szolgáltatást, akkor ne felejtsen el mellékelni egy linket, amely oda vezet, hogy megvásárolhatja. Jó ötlet, ha a videolejátszón belül van. Így történik, ha a link a videóval marad, csak arra az esetre, ha valaki megosztja vagy beágyazza azt.

Ezt “cselekvésre hívásnak” hívják. Például, ha azt szeretné, hogy a nézők feliratkozzanak egy hírlevélre, kérje meg, hogy kattintson a linkre a videó leírásában.

Készítsen egy GYIK-videoválaszokat a gyakran feltett kérdésekre.Ha sokan gyakran feltettek kérdéseket webhelyükön, érdemes egy videót készíteni. Ez lehetővé teszi számukra, hogy megválaszthassák, hogyan kívánják megkapni az információjukat.

Mindig bérelhet embereket videóinak készítésére. Vegyen részt videoversenyt és nyújtson díjakat a legjobbak benyújtására.

Ne felejtsd el megosztani videóidat gyakran.Küldj egy e-mailt az összes barátaidnak és rokonodnak. Tegye közzé a videót vagy egy linket a blogjában. Küldje el a video linket a jelenlegi ügyfeleknek. Tegye közzé a tárhelyen vagy a közösségi média webhelyein.

Ez segít a nézőknek látni a tartalmat az Ön weboldalán, ahol termékeit és szolgáltatásait szintén megnézheti. Ezzel a módszerrel nem veszíti el a nézeteit.

A minőségi videó létrehozásához nincs szüksége professzionális felszerelésre. A feladat átadása a legtöbb. Akkor is használhatja okostelefonját, ha erre van szüksége.

Videó készítésekor magának kell lenned. Az emberek szeretik látni a valódi embereket, amikor videóikat nézik. Ahogy az emberek jobban megismerkednek veled, kevésbé lesznek képesek vásárolni másoktól, akiket nem ismernek. Az ügyfelek emlékeznek rád és az Ön arcára a kínált termékekre is.

Egy szórakoztató verseny növelheti az Ön weboldalát látogatók számát, ha videoversenyt tartanak. A felhasználói videók kiválóan alkalmasak az ön és a nézők megismerésére.

Indítsa el a video üzenetét köszöntéssel az ügyfelek számára, akik jobban érzik magukat. Mielőtt bármilyen tartalmat megosztana, mondja el az embereknek és vállalkozásának.

Az ügyfelek élvezhetik a bennfentes nézetet, és érdeklődhetnek az üzlet iránt.

Milyen kérdései merülnének fel szolgáltatási termékével kapcsolatban? Ügyfelei valószínűleg szeretnének választ kapni ezekre a kérdésekre. Adjon nekik mindenkinek egy videót, amely tájékoztat és szórakoztat. Ha a videódat szórakoztató nézni, akkor több ember osztja meg, ami több figyelmet fog felhívni.

Nézze meg más cégek videóit, mielőtt elkészíti a következő videót. Tudja meg saját video-preferenciáit a fogyasztó szemszögéből. Kérje meg szeretteit, hogy csinálják ugyanezt. Használja az információkat a sikerhez.

Vigyázzon arra, hogy az emberek mit gondolnak a videókról, amelyeket az ügyfelek fogadnak. A videóid lényege, hogy felkeltsék az emberek érdeklődését iránta és a termékében, hogy megosszák másokkal. Ha a nézőinek javaslata vagy kérdése van a videóiddal kapcsolatban, hallgassa meg nézőinek tanácsát.

A videoötletek elkészítéséhez nemcsak a marketing osztálytól kell függnie.

Mindig minőségi információkat szolgáltasson az ügyfelek számára. Ne feledje, hogy az egyetlen célja az ügyfelek számának bővítése.

Ehelyett arra kell összpontosítania, hogy olyan videót készítsen, amely megfizethető videókat mutat, amelyeket online vagy rendezvényeken mutathat be. Videót bérelhetsz neked.

Szánjon egy kis extra időt arra, hogy a videó különbözzen az összes többitől. Nem fogsz kiemelkedni, ha te

Címkék:
Tovább a blogra »